Nomenaments al Bisbat Urgell – 2022

L’Arquebisbe-bisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i Sicília ha fet pública la següent previsió de Nomenaments per a la Diòcesi d’Urgell. La presa de possessió es farà en temps oportú, segons convingui en cada cas.

Consell Episcopal renovat:

• Il·lm. Mn. Josep M. Mauri i Prior, Vicari General de la Diòcesi d’Urgell.
  • Il·lm. Mn. Ignasi Navarri i Benet, Vicari General de la Diòcesi d’Urgell.
  • Il·lm. Mn. Antoni Elvira i Gorgorió, Vicari episcopal per a l’acció pastoral.
  • Mn. David Codina i Pérez, Secretari General i Canceller del Bisbat d’Urgell i Moderador de la Cúria.

NOMENAMENTS NO PARROQUIALS :

• Sr. Eduard Ibáñez i Pulido, Adjunt al Representant personal del Copríncep episcopal d’Andorra.
  • Mn. David Codina i Pérez, Ecònom diocesà.
  • Mn. David Codina i Pérez, Canonge de la Sta. Església Catedral Basílica de Santa Maria d’Urgell.
  • Mn. Jordi Miquel i Benavent, Canonge de la Sta. Església Catedral Basílica de Santa Maria d’Urgell.
  • Mn. Josep Uriel Álvarez i Bedoya, Canonge de la Sta. Església Catedral Basílica de Santa Maria d’Urgell.

NOMENAMENTS PARROQUIALS :

• Mn. Josep Maria Aresté i Miret, Capellà de la Comunitat de Germans Maristes del Monestir de Sta. Maria de Bellpuig de Les Avellanes, on residirà; i Administrador Parroquial de les Parròquies de la Mare de Déu Assumpta de Les Avellanes; Sta. Maria de Santa Linya; M. de D. Assumpta de Tartareu; i M. de D. Assumpta de Vilanova de La Sal.
  • Mn. Antoni Ballester i Díaz, Rector de la Parròquia de St. Jaume de Bellver de Cerdanya i també de les Parròquies de St. Martí d’Arànser; St. Andreu de Baltarga; St. Serni de Coborriu; St. Llorenç de Das; Sta. Eulàlia de Mèrida d’Éller-Cortàs; St. Pere de Lles de Cerdanya; St. Eloi de Martinet; St. Serni de Montellà del Cadí; M. de D. Assumpta de Mosoll; St. Fructuós de Músser; St. Julià de Pedra-Bor; Sta. Eulàlia de Mèrida de Pi; St. Serni de Prats i Sansor; St. Esteve de Prullans; St. Joan Bta. de Riu; St. Iscle i Sta. Victòria de Sanavastre; Sta. Eugènia de Santa Eugènia de Nerellà; St. Iscle i Sta. Victòria de Talltendre-Ordèn; i St. Climent d’Urús.
  • Mn. Gabriel Casanovas i Vila, Rector de les Parròquies de Sta. Cecília de Bolvir; Sta. Coloma de Ger; Sta. Maria d’All; St. Miquel d’Isòvol; St. Serni de Meranges; St. Pere d’Olopte; Sta. Eugènia de Saga; i St. Climent de Talltorta.
  • Mn. Juan Gabriel Arroyo Táquez, Vicari de les Parròquies de Sta. Cecília de Bolvir; Sta. Coloma de Ger; Sta. Maria d’All; St. Miquel d’Isòvol; St. Serni de Meranges; St. Pere d’Olopte; Sta. Eugènia de Saga; i St. Climent de Talltorta.
  • Mn. Ignasi Navarri Benet, Rector de les Parròquies de St. Martí d’Ansovell; St. Andreu d’Aristot; Sta. Coloma d’Arsèguel; St. Vicenç d’Artedó; St. Gervasi de Castellnou de Calcorze, Sts. Just i Pastor de Cerc i de Sta. Cecília de Vilanova de Banat.
  • Mn. Alfons Velásquez i Castañeda, Rector de la Parròquia de la M. de Déu Assumpta d’Artesa de Segre i també de les Parròquies de St. Salvador d’Alentorn; M. de D. Assumpta d’Anya; St. Miquel de Colldelrat; St. Josep de Foradada; M. de D. Assumpta de Montsonís-Salgar; St. Miquel de Rubió; M. de D. Assumpta de Seró; St. Pere de Tudela; M. de D. Assumpta de Vernet i St. Climent de Vilves.
  • Mn. Jerrick Banzuela i Rodríguez, Vicari parroquial de la Parròquia de Sta. Maria de Balaguer i Administrador parroquial de les Parròquies de la M. de D. Assumpta de Bellvís; St. Joan Bta. d’El Poal; St. Antoni d’Els Arcs; la M. de D. Assumpta d’Albesa; St. Pere de La Portella; St. Miquel de Camarasa; St. Pere de Cubells; St. Miquel de Fontllonga; Sta. Eulàlia de Mèrida de Figuerola de Meià i M. de D. Assumpta de St. Llorenç de Montgai.
  • Mn. Antoni Baldomà i Molins, Diaca adscrit a les Parròquies de la M. de Déu Assumpta de Bellvís; St. Joan Baptista d’El Poal; i St. Antoni d’Els Arcs. I continua com a Diaca adscrit a la Parròquia de Sta. Maria de Balaguer i a les  Parròquies de la M. de Déu Assumpta d’Albesa; St. Pere de La Portella; St. Miquel de Camarasa; St. Pere de Cubells; St. Miquel de Fontllonga; Sta. Eulàlia de Mèrida de Figuerola de Meià i de la M. de D. Assumpta de St. Llorenç de Montgai.
  • Mn. Francisco Alberto Angulo i Silva, Vicari Parroquial de Sta. Maria de Balaguer; i Prevere adscrit a les Parròquies de la M. de Déu Assumpta de Bellvís; St. Joan Baptista d’El Poal; St. Antoni d’Els Arcs; la M. de D. Assumpta d’Albesa; St. Pere de La Portella; St. Miquel de Camarasa; St. Pere de Cubells; St. Miquel de Fontllonga; Sta. Eulàlia de Mèrida de Figuerola de Meià i M. de D. Assumpta de St. Llorenç de Montgai.
  • Mn. Alejandro Vargas i Moncada, Vicari parroquial de la Parròquia de Sta. Eulàlia de Mèrida d’Encamp. Continua estudis a Madrid.
  • Mn. Ferran Solé i Mianes, Administrador Parroquial de les Parròquies de la M. de D. Assumpta de Ribes de Freser; St. Jaume de Queralbs, amb el Santuari de la M. de D. de Núria; St. Martí de Campelles, St. Serni de Fustanyà; St. Cristòfol de Nevà; St. Cristòfol de Toses; St. Feliu de Bruguera; St. Esteve de Pardines; St. Vicenç de Planoles; i St. Cristòfol de Ventolà.
  • Mn. Josep Montoya i Viñas, Diaca adscrit a les Parròquies de la M. de D. Assumpta de Ribes de Freser; St. Jaume de Queralbs, amb el Santuari de la M. de D. de Núria; St. Martí de Campelles, St. Serni de Fustanyà; St. Cristòfol de Nevà; St. Cristòfol de Toses; St. Feliu de Bruguera; St. Esteve de Pardines; St. Vicenç de Planoles; i St. Cristòfol de Ventolà.

La Seu d’Urgell, 20 de juliol de 2022

Enllaç a la nota original: