Pelegrinatge Pasqual a La Seu d’Urgell

Dissabte día 1 de Juny, comes costum en els darrers anys, un grup d’Aubesans feren un pelegrinatge per celebrar la Pasqua junts. El lloc triat enguanyan per fer aquesta fita ha estat La Seu d’Urgell.

En arribar, el primer lloc a visitar va ser el Seminari Diocesà, bressol dels preveres del nostre Bisbat.

Al Seminari Vam ser rebuts pel Rector del Seminari Diocesà Mn. Gabriel Casanovas.

Igualmente el Senyor Bisbe es va fer present i ens acollir amb unes paraules de felicitació en animació pastoral.

Tot just a l’esglèsia del Seminari, dedicada a l’Inmaculada, vam celebrar l’Eucaristía.

Seguidament visitarem la Catedral tot observant la noblesa de la pedra treballada i la bellesa de la seva construcció.

Visitarem seguidament el claustre de la Catedral i aprenguerem una mica sobre la seva història. Per desprès passar a fer una visita al museu Diocesà i contemplar la riqueza de l’art que prové d’arreu del nostre Bisbat.

Cap a mig día visitarem el Parc del Segre, que al any 1992 va ser Sub-seu dels jocs Olímpics de Barcelona i a on es desenvoluparen les proves de Rafting. Rodejants d’aquell entorn vam fer un dinar molt engrescador.

El Pelegrinatge acabà fent un extra amb la visita a la Fàbrica de Iogurts de la Reula, a la vila de Noves de Segre, tot aprenent com funciona la ramaderia enfocada en aquest camp.